HelpDesk

Efektywna Obsługa Klientów




Dzięki tej wiedzy:


  • Zapanujesz nad zapytaniami klientów
  • Odpowiesz na każde zapytanie w sposób uporządkowany
  • Nie pominiesz żadnego zapytania od klienta

  • Pojawiają się problemy, gdy masz wiecej spraw w jednym zapytaniu i zapominasz o części z nich
  • Masz mnóstwo zapytań z różnych serwisów i gubisz się w tym

Świetny tytuł

I świetny podtytuł

Jak otrzymać dostęp?


Zostaw maila, aby otrzymać dostęp


Informacja RODO

Kurs dla Ciebie jeśli:


  • Tracisz klientów, bo nie obsługujesz ich zapytań
  • Gubisz się w korespondencji z klientami
  • Nie masz kontroli nad zapytaniami klientów
  • Pojawiają się problemy, gdy masz wiecej spraw w jednym zapytaniu i zapominasz o części z nich
  • Masz mnóstwo zapytań z różnych serwisów i gubisz się w tym

Wstęp

Jeśli działasz już jakiś czas w biznesie i promujesz swoje usługi lub markę, to najprawdopodobniej do tego celu utworzyłeś konta na różnych portalach lub zostawiłeś swoje dane kontaktowe w różnych miejscach.

Z tych wszystkich miejsc otrzymujesz co jakiś czas zapytania od klientów oraz z serwisu, które generują masę powiadomień i chaos. Ciężko Ci pamiętać o odpowiedzi na pytania klientów, a jeśli zaplanujesz sobie codzienne sprawdzanie i obsługę zgłoszeń na tych wszystkich portalach, to nie starcza Ci czasu na inne, ważne czynności.

Dodatkowy problem pojawia się, gdy otrzymujesz niestandardowe zapytanie, z którym nie wiesz co zrobić i przez długi czas jest ono w stanie nieustalonym. Możesz mieć masę takich zapytań, z którymi nie wiesz, co zrobić.

Innym problemem jest to, że zapytania klientów w danym wątku się nie kończą i ciężko Ci już nawet określić i pilnować, które sprawy są rozwiązane, a które potrzebują jeszcze Twojej uwagi.

W takich warunkach ciężko jest pracować i masa czasu i energii odchodzi na działania, które nie przynoszą żadnego pożytku, a wzmagają tylko stres i frustrację.

W tym kursie wytłumaczę Ci w jaki sposób stworzyć i uporządkować obsługę klienta, aby w kontrolowany i skuteczny sposób obsłużyć zapytania klientów i sprawić, aby pracowały one na Ciebie, a nie były balastem.