HelpDesk
Efektywna Obsługa Klientów
Dzięki tej wiedzy:
- Zapanujesz nad zapytaniami klientów
- Odpowiesz na każde zapytanie w sposób uporządkowany
- Nie pominiesz żadnego zapytania od klienta
- Pojawiają się problemy, gdy masz wiecej spraw w jednym zapytaniu i zapominasz o części z nich
- Masz mnóstwo zapytań z różnych serwisów i gubisz się w tym
Świetny tytuł
I świetny podtytuł
Kurs dla Ciebie jeśli:
- Tracisz klientów, bo nie obsługujesz ich zapytań
- Gubisz się w korespondencji z klientami
- Nie masz kontroli nad zapytaniami klientów
- Pojawiają się problemy, gdy masz wiecej spraw w jednym zapytaniu i zapominasz o części z nich
- Masz mnóstwo zapytań z różnych serwisów i gubisz się w tym
Wstęp
Jeśli działasz już jakiś czas w biznesie i promujesz swoje usługi lub markę, to najprawdopodobniej do tego celu utworzyłeś konta na różnych portalach lub zostawiłeś swoje dane kontaktowe w różnych miejscach.
Z tych wszystkich miejsc otrzymujesz co jakiś czas zapytania od klientów oraz z serwisu, które generują masę powiadomień i chaos. Ciężko Ci pamiętać o odpowiedzi na pytania klientów, a jeśli zaplanujesz sobie codzienne sprawdzanie i obsługę zgłoszeń na tych wszystkich portalach, to nie starcza Ci czasu na inne, ważne czynności.
Dodatkowy problem pojawia się, gdy otrzymujesz niestandardowe zapytanie, z którym nie wiesz co zrobić i przez długi czas jest ono w stanie nieustalonym. Możesz mieć masę takich zapytań, z którymi nie wiesz, co zrobić.
Innym problemem jest to, że zapytania klientów w danym wątku się nie kończą i ciężko Ci już nawet określić i pilnować, które sprawy są rozwiązane, a które potrzebują jeszcze Twojej uwagi.
W takich warunkach ciężko jest pracować i masa czasu i energii odchodzi na działania, które nie przynoszą żadnego pożytku, a wzmagają tylko stres i frustrację.
W tym kursie wytłumaczę Ci w jaki sposób stworzyć i uporządkować obsługę klienta, aby w kontrolowany i skuteczny sposób obsłużyć zapytania klientów i sprawić, aby pracowały one na Ciebie, a nie były balastem.